Monday, August 11, 2008

bad hair day


demam 080808

ntah berapa darjah celcius pun aku tak tau. yang aku ingat, doktor cakap aku demam. batuk dan selesema tak payah nak cakap la...ni sebab aku pegi ke MSN dalam ujan lebat untuk pinjam maskot Burung Helang Laut semata-mata untuk Cendana. Kalau aku tak pegi, maskot xde. sampai2 je aku kat MSN, maskot plak x dipulangkan oleh peminjam sebelumnya.huhu...esok la kne pegi balik. CILAKAK!!!!

INPRO 2008 ~ perbarisan pembaziran

bazir masa, bazir tenaga budak2 aku training...last2 abuk pun tarak. nasib baik la ada hamper JPK. aku pun bagi la kat team perbarisan aku. sebagai tanda penghargaan dan terima kasih...

PERKAD - penanda yang demam

"komander, demam lagi ke?" haha...aku gtau je aku demam. xtau la..aku da wat sebaik mungkin. kalah gak..nak wat camner, sumer da berusaha...

accident

110808 -
aku akan ingat tarikh ni. cium bontot citra. kul 7 pagi, depan balai polis seksyen 6...

No comments: