Friday, September 12, 2008

terkejut

I
aku dikejutkan dengan 1 panggilan baru2 ini dari pihak atasan mengatakan bahawa ada prosedur yang telah aku langgari. hmm...nampaknya ni kali kedua org atasan mempersoalkn aku. aku tiada masalah jika ada orang nak tanya apa2, tanyalah. aku akan jawab dengan penuh dignity tanpa rasa ragu. kesalahan aku perlu diperbetulkan agar generasi mendatang tidak melakukan ketidak caknaan yang sama lagi serupa. hakikatnya, aku sedang berusaha memperbaiki labu yang ditinggalkan seekor tikus tua di akhir pemerintahannya dahulu. bedanya, aku hanyalah tikus marhain yang tidak mengetahui selok belok pentadbiran dan entah apa2 lagi yang sepatutnya aku ambil tahu dan endah.

II
ni pun buat aku terkejut. tapi, aku da agak, Tan Sri akan cakap camni. even masa Pak Lah n Najib wat pelan tu, die kat oversea..n he said that even though he accepted the plan as he is in the recent cabinet...

No comments: