Sunday, June 05, 2005

::akademi fantasia 3::

1st concert diorang mmg best. mcm dah pro je aku tgk. mcm bukan pelajar je. tahap best2 dah diorang nih. hmm...cuma macam biasa, nobody's perfect. tp, frankly speaking...mmg best giler. kagum aku dengan bakat yang diorang ada. jeles gak! haha...harap2 ada la member2 aku masuk menatang AF ni. bleh gelak sampai guling-guling.
"jangan balik lagi...kita ada show lagi lepas ni!"
itulah kata-kata M.Nasir yang telah menggamatkan keadaan Stadium Malawati Shah Alam sebentar tadi. Disangkakan pengumuman penyingkiran, rupa-rupanya kemasukan semula 2 calon pelajar AF3. I'm not one of the 'kipassusahmati' AF, but still I watch and enjoy it. What a TV show for, rite? Enjoy it-lah...jangan asyik duk tensen2 kan diri...watpe? hmm...esok pagi nak pegi Melaka plak..makan asam pedas la aku esok.huh! nak buat camne,kan? bak kata pelayar kebanggaan negara tuh, "I never complaint..." hmm...never complaint ek? kenape ek? ah...ngarut lak aku ni...jangan banyak bagi alasan dalam hidup coz itu bukan ciri orang yang berjaya. orang lemah mencari alasan, yang hebat mencari jawapan jika berlaku kesulitan.kalut yang menyebabkan kegagalan berpunca daripada diri sendiri. ingin mencari jawapan dalam kekalutan, akhirnya diri sendiri yang gagal...

No comments: