Friday, July 08, 2005

nama saya...

Isikan tempat kosong dengan jawapan yang betul.

saya bosan...nama saya ___________________.saya tinggal di___________________. saya tak bosan sebab ada anak-anak saya di sisi saya. sebab saya ada anak yang comel-comel macam kucing di blok D. hahahahahaha....kucing kat umah aku?oppsss...silap-silap...comel macam Rabbit la...walaupun rabbit tu dikurung bersama-sama ayam katik, burung terkukur, itik serATIE, serta anak itik yang lemas...(owh...dah ada anak ayam la plak...huhu dua ekor lagik). Di samping itu, ada juga sepohon pokok Pauh delima batu anak semilang di tapak tangan. buahnya ranum sekali (sekali je tau)...dua kali, x ranum dah...dah la tu. puas ngarut yang bukan mencarut, saya chow dulu..dengan ucapan...Happy Anniversayur tu budak-budak C3 yang tersayang. Brotherhood lasts forever...

p/s: hmm... anak yg paling bongsu tuh yg paling baik.. hikhik.. ^_~

No comments: