Saturday, April 16, 2005

::terima kasih::

"maybe you can find a better person than her..."
itulah msg yg aku terima malam tadi. mungkin sekadar untuk 'memujuk' hati aku yang patah ni. terima kasih. sekurang2nye aku sedar, x semua yang aku nak, itu yang akan aku dapat. xsemua yang aku fikir betul itu, betul. xsemua yg aku fikir salah itu salah...aku bgtau kat panJe malam tadi. pastu aku msg ka'Are_gee. bgtau apa yang berlaku beberapa hari lepas...hmm...betul aku perlu abaikan dan 'busy'kan diri aku utk buat benda lain.daripada pikir benda2 yang menyedihkan ini. perghh...malam tadi aku mmg blurrrrr....aku xtau nk cakap dgn sape. last2, terkeluar jugak pada panJe. Hah! dah la...tutup buku pasal benda ni...biler hati aku terbuka, ketika itu aku telah tiada di sini.itu harapanku...
malas dah aku nak pikir pasal benda ni. aku pn dah letih 'menipu' dier. dah la tu ek...kalau ada jodoh, ada la. kalau xde, xkan nk paksa2 lak, kan?
p/s: tanx panJe, ka'Are_gee...

No comments: