Friday, April 15, 2005

...akhirnya

She.

You know it's too late,
to bring back all my faith.. in you.
You know it's too far away,
to bring back all the past ... today.

It's all in my head.

I care for u,
I'm needing you,
i care for u..

(daily flavoured tunes)

~inilah yang aku takutkan selama ini. Pada masa yang sepatutnya aku cakap, aku diam. bila aku patut diam, aku melatah di khalayak. Aku khayal dalam dunia ciptaanku sendiri. Aku sepatutnya berlari, namun aku sekadar bertatih untuk mengejar. Akhirnya, aku sendiri yang membodohkan diri. Menyesal? sudah pasti. Aku tidak perlu menyalahkan takdir, kerana terang-terang kelihatan salah diri ini. Maafkan aku. Ketakutan ini aku tidak cuba hindari, bahaya ini dengan sengaja aku hampiri. Kini, perahu sudah putus tali, kata-kata terlepas mematahkan hati. Aku mengecewakan insan yang menaruh hati...pada hati yang tidak suci ini.

No comments: