Tuesday, March 15, 2005

::mangsa perang::

ada ke patut budak tu langgar aku masa tgh nak amik bola tuh? memang 'meletup' lutut aku masa tuh....rasa macam nak tibai balik jer. tapi, aku sendiri dah terlantar di tepi padang masa tu. keputusannya, kitorang menang gak 2-1 (Alhamdulillah...) memang bengang rasa kepala, bengkak hati woo... nasib baik doc kata minor injury. tak payah susah-susah nak X-Ray. huhu...1st time aku cedera sebegini teruk.main hoki pun tak camni. main handball lak yg kena hentam dengan orang. apa-apapun, aku puas hati dengan game aku. aku juga berpuas hati dengan prestasi team tahun ni...huhu... k lah. apa-apapun, aku puas hati gak sebab aku sempat siapkan aku nyer assignment dan hantar pd Mr Suthagar on time.

p/s: aku terpaksa 'bercuti' selama sebulan untuk pastikan kaki aku recover sepenuhnya daripada kecederaan. kalau aku main dan injured sekali lagi...say bye bye je la pada padang.

No comments: