Thursday, October 22, 2009

sesi baru

I
tamat praktikum di smk tanjong mas.
ditunjukkan jalan keluar dgn senyuman
dan kenangan yang tidakkan dilupakan
terima kasih kerna mengingatkan
kesedihan tidak perlu dizahirkan
cukuplah dengan kegembiraan yang dipalsukan
harap adik2ku faham, sedar dan berkongsi perasaan.

terima kasih, tanjong mas.
aku rindukan pelajaran
aku rindukan permainan
aku rindukan pengajaran
ya, aku rindukan.


II
terbang ke sana sini.
memerah keringat
mengerah kudrat
untuk melaksanakan misi mustahil
yang tidak sepatutnya di-pecah-rahsia-kan.

[mh1397]kb-kl | 5.45pm
[mh1426]kl-kb |10.45pm

hah.kantoi juga..
mr ady: "for those who didn't come even for one day, I will not give you full marks..."
aku: "aduyay...kantoi."

III
post practicum
selamat berjumpa kembali, kawan2 :-)

No comments: