Thursday, March 01, 2007

Pilihanraya Umum 2007

dlm senyap2...tibe2 kuar flyers kat slruh mktb.28 februari adlh tarikh pilihanraya dan semua wajib mengundi. nak x nak, kne la kuar mengundi. tanpa sebarang kempen, tanpa sebarang pencalonan pilihanraya, tanpa ada calon mempromosi diri, tanpa ada angin, tiba2 aje ada pilihanraya. kl Pak Lah nk rombak kabinet pn, dia akan 'angin-anginkan' dl. ni x, tup2 dh ada pilihanraya. terima je ah~

aku x tau la nk wat camner. harap2 aku x dpt jd JPP. dlm ms yang sekangkang kera setapak bayi ni, tak berbaloi pn aku jd JPP kt ipkb. ngabihkan boreh, mmbakar lemak ajo!! hahah!!! baik la bg 'anak' kandung mktb yg setia menanti sehingga kering air liur di pipi. aku x lapar jawatan, aku x dahaga sokongan. aku hanya mengharap pada angin perubahan biarpn sekadar sepoi-sepoi yang x berkesudahan.

aku sentiasa sedar tuhan menguji aku dan bukan hnya aku, bahkan kita sekalian.

terima kasih tuhan,
atas ujian-ujian
kerana ujian
beri aku kesedaran...

oNe

No comments: